תרגיל או תביעה? בנו של פואד תובע אותו ב-2 מיליון שקלים

    השופטת ורד שביט פינקלשטיין, כתבה בהחלטת להתיר את פרסום ההליך: "התביעה אינה כוללת פרטים אינטמיים כלשהם, כך שלא נראה מניעה להתיר את פרסום ההליך"
    דוד קורצוייל No Comments on תרגיל או תביעה? בנו של פואד תובע אותו ב-2 מיליון שקלים

    היום הותר לפרסום שאופיר בן אליעזר, בנו של ח"כ לשעבר בנימין בן אליעזר, תובע את אביו ע"ס 2 מיליון שקלים שנתפסו ע"י המשטרה בכספת הפרטית של אביו פואד בבנק דיסקונט

    השופטת ורד שביט פינקלשטיין, כתבה בהחלטת להתיר את פרסום ההליך: "התביעה אינה כוללת פרטים אינטמיים כלשהם, כך שלא נראה מניעה להתיר את פרסום ההליך"
    21:28
    04.05.24
    בנצי לייזרוביץ No Comments on "הדלפה חסרת אחריות": משרד הדתות יחרים את זק"א ת"א

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום הותר לפרסום שאופיר בן אליעזר, בנו של ח"כ לשעבר בנימין בן אליעזר, תובע את אביו ע"ס 2 מיליון שקלים שנתפסו ע"י המשטרה בכספת הפרטית של אביו פואד בבנק דיסקונט.

    בתביעה טוען אופיר בן אליעזר, שלאחר חיסול עסקיו בגרמניה הפקיד בחשבון אביו את הסכום של שני מיליון השקלים וכעת הוא דורש לקבל את הכסף חזרה מאביו.

    לטענת הפרקליטות בכתב האישום נכתב, כי בנימין בן אליעזר נשאל אודות מקור הסכום של שני מיליון השקלים שנתפסו בבנק דיסקונט, ולא ניתן שום הסבר המניח את הדעת, מהיכן מקור הכסף.

    אלא שבאופן מפתיע, בחר בנו של ח"כ לשעבר לתבוע מאביו את הכסף, אף שבמהלך החקירה כאמור לא הוזכר כלל טענה זו ע"י אביו.

    בסמוך להגשת התביעה, פנה אביו בנימין (פואד) לבית הדין באמצעות עו"ד, בבקשה לסלק את התביעה בטענה שבנו צריך לתבוע את המדינה שהחרימה את הכספים ולא לתבוע אותו אישית, אולם בסמוך להגשת התביעה, בסופו של דבר הגיעו השניים לפשרה בעניין, והתביעה עצמה נמחקה.

    היום הותר לפרסום פרטי הפרשה. השופטת ורד שביט פינקלשטיין, כתבה בהחלטת להתיר את פרסום ההליך: "התביעה אינה כוללת פרטים אינטמיים כלשהם, כך שלא נראה מניעה להתיר את פרסום ההליך".



    0 תגובות